بازاریابی حضوری
نوشته شده توسط : worldmarketing

نمونه ای از بازاریابی حضوری

بازاریاب حضوری یا بازاریاب غیر حضوری (فروشنده حضوری و فروشنده غیر حضوری) یک سری فرم های تماس ویژه با مشتری دارد. این فرم می تواند شامل موارد زیر باشد:

فرم تماس با مشتریان جدید: شامل کلیه اطلاعات تماس مشتری، نحوه خرید، میزان خرید و دفعات خرید مشتری... و هرگونه اطلاعات مربوط به خرید مشتری.

فرم سفارش از مشتری

اعتراضات شکل می گیرد. این فرم می تواند شامل نگرانی ها و اعتراضات مشتری باشد.

خدمات بازاریابی حضوری

این خدمات می تواند شامل راهنمایی و ارائه پیشنهادات بهتر برای کاهش استرس یا تسلط شما بر جلسات حضوری باشد. اگر پس از مطالعه این مقاله همچنان برای رفتن به جلسات حضوری مشکل دارید، می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

روش بازاریابی حضوری

یکی از روش های بازاریابی، بازاریابی حضوری است که می تواند تاثیر زیادی در فروش شما داشته باشد. روش بازاریابی حضوری به دلیل ارتباط مستقیم با مشتری و حضوری بودن با او مراحل فروش تلفنی یا سایر روش های بازاریابی را ندارد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر کسب و کاری راه اندازی کنند، هدف آن کسب و کار فقط سود است. مهمترین اصل یک تجارت فروش آن است. سود شرکت ها و کسب و کارها در جذب مشتری و حفظ آنها به هر شکل ممکن است. با کمی دقت در رفتارهای بازاریابی ما فروش بیشتری را تجربه کنید. بازاریابی حضوری یکی از موثرترین انواع ارتباط با مشتری است زیرا مشتری شما را می بیند و می تواند محصول شما را لمس کند یا حتی با آن کار کند.

از اینکه در مورد مقالات ما نظر می دهید تا به ما در بهبود نوشتن کمک کنید، سپاسگزاریم. اگر این مقاله را دوست دارید، می توانید pdf آن را از اینجا دانلود کنید.

(یک فروشنده خوب دو گوش و یک زبان دارد)

مهمترین تکنیک بازاریابی حضوری چیست؟

مهمترین چیز در بازاریابی حضوری این است که کمتر صحبت کنید و بیشتر گوش کنید. مشتری را با کلمات تکراری و گیج کننده خسته نکنید. شما باید مشتری را با چند سوال فنی به فکر وادار کنید.

در بازاریابی حضوری چه بگوییم؟

بهترین کار در بازاریابی حضوری، پرسیدن سوالاتی است که مشتری را با نیازهای او آشنا کند. آیا تا به حال از محصول خود استفاده کرده اید؟ چه مشکلاتی داشته و آیا حل شده است؟

قبل از رفتن به جلسه حضوری چه کنیم؟

حتما قبل از رفتن به جلسه از مشتری اطلاعات بگیرید و بدون مطالعه به جلسه نروید. اگر مشتری وب سایت یا شبکه اجتماعی دارد، نگاه کنید و اطلاعات کسب کنید و در جلسه نشان دهید که اطلاعاتی در مورد او دارید.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: